Nyköping

Hejsan!

Japp nu har jag vart hemma någon timma. Skönt att jobba kort dag idag, har fått några sms om jag ska med ut på öltält ikväll, tyvärr går det inte. Imorgon jobbar jag 7-13 så det är inte bra att va ute dagen innan. Men på fikarasten idag så satt jag och Olivia och prata så nu ska hon och jag till Nyköping idag. Har aldrig varit där men hon säger att det finns massa affärer. Kul att hitta på nåt istället för att sitta hemma. Både Olivia och jag bor hemifrån. Så vi tar min bil och åker iväg. Måste kolla oljan och lite så först.

PussPuss

/Fiia


Jag och Emelie :) Awww vilka tider

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahha diggar fulfan som sitter bakom...

2010-08-11 @ 22:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0