Okej nervös? Nee inte direkt

Hejsan!

Va hos mamma från kl tre till klockan halv tolv. Lånade tvättmaskinen och åt kräftor. Snäll mammi jag har <3 Ikväll kommer hon hit och ska sova över, JIPPIPE. Vilken mammi man har, som ställer upp för sin lilla dotter. När jag va på väg hem så fick jag ett samtal i bilen så aah jag sov inte hemma inatt, HEMLIGT! Kl typ halv ett ringde Emelie mig och fråga om jag kunde möta henne på stan. Så vi gick lite på stan, jag köpte ett par svarta leggins lite mer byxtyg börjar ju bli lite kyligt. Sen åkte vi och handla på Willys och hämta H&M saker åt Emelie på statoil.

När vi kom hem börja vi fixa med lite saker och lyssna på musik typ. Och aah nyss drog Emelie men jag följde med henne ner på stan och hämtade ut biljetterna till Ystad ;) IHH! Och nu sitter jag här och har inte packat ett skit, har ingen väska, HAHHA! Men ska ta fram dom saker jag ska ha med och se om det går ner i en väska jag har här hemma. Får inte glömma nåt viktigt bara!! Har i alla fall handlat hem mat som jag ska ha med på tåget. Har handlat hem till en sallad, MUMS!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0