Packat och klart!

Hejsan!

Jahapp nu är det mesta packat, förutom smink och laddare som jag ska packa imorgon. Fick låna en väska av Emelie men den va liiite för liten nästan ^^ haha! Men det löser sig. Mamma ringde och sa att hon va på väg till mig så jag började med att steka kött och in med pommes i ugnen ;) MUMS! Både mammi och jag va hungriga. Och nu ligger vi här i varsitt hörn och är lite halv sömniga tror jag.

Imorgon är det dags! Åker kl 08.14 ifrån stan och är framme i Malmö kl 11.49. Vad fan ska jag göra på tåget? Har ingen musik på mobilen och aah. Dom flesta man känner sover under tiden som jag åker tåg så man kan ju inte smsa heller. Men det blir nog bra det här. Börjar bli lite nervös nu faktiskt men försöker tänka på det roliga, kan ju inte bli hispig nu. Sen är det här rätt bra för mig, jag brukar faktiskt ofta vara en rätt feg person (inte när jag druckit, HAHA). Så jag ser det här som en liten utmaning mot mig själv.

Nej nu ska jag va social mot mammi <3

Lägger in bilder när jag kommit hem (tisdag) ;)

PussPuss

/Fiia


Mammi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0