Snart dags!

Hejsan!

Guud jag har längtat hela sommaren efter att åka till Ystad. Familjen hos mammi åkte ju till Ystad i slutet av Juli men jag jobba så jag kunde inte följa med, hemskt att få bilder från min favorit stad och se alla roliga saker dom gjorde. Men jag pratade med min lilla vän nere i Ystad (Johanna) om att jag skulle åka ner dit själv och aah om 4 dagar åker jag. Helt knäppt! Börjar få lite resfeber faktiskt. Har ju inte åkt tåg så långt helt själv. Jag har åkte tåg mellan Vingåker och Katrineholm och det tar typ 12 minuter, nu ska jag sitta på ett tåg i 4 timmar själv. Fast det är inte själva tågresandet jag är nervös för, det är när jag väl kommer till Malmö. Hahah vart ska jag sen liksom? Har aldrig varit på Malmös station, eller nån gång men då har jag nog haft mamma med mig.

Börjar redan fundera på vad jag ska ha med mig för kläder och vilka skor jag ska ta (haha har knappt några skor). Måste ju ha lite plats kvar i väskan för jag kommer antagligen shoppa nåt där också. Ska nog ta och åka till min lilla mammi imorgon och låna tvättmaskinen.  Mamma kommer ju hit på Torsdag, ska bli mys ;)

PussPuss

/Fiia


Min favoritlåt just nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0