Te och mackor

Hejsan!

fick med mig 2 klänningar och 2 linnen hem igår. allt för bara 200 kr! Det va jättetrevligt igår i Nyköping. Vi va inte där så länge eftersom både Olivia och jag hade jobbat, vi va så trötta så. Men när vi åkte hem så stannade vi till hos hennes mamma som bjöd på mat, MUMS! Vi va där en stund sen åkte vi hemåt igen. Blev typ kär i ena klänningen, synd bara att man gått upp i vikt. USCH!

Nej nu sitter jag här och har precis ätit upp mina mackor, har bara lite te kvar i koppen som jag ska dricka upp. Orkade inte göra nån matlåda när jag kom hem igår så jag blir utan mat idag. Men jobbar bara till ett så. Min näst sista dag idag. Och 15 dagar kvar till Ystad!!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer
Postat av: Danne

Har du slutat med dina promenader?

Eller skriver du det bara inte.

2010-08-12 @ 10:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0