Tråkig lördag!

Hejsan!

Har nyss ätit lite, MUMS! Orkade inte ställa mig och laga mat så det blev pasta och bacon. Jaah och känns som denna dagen börjar ta slut, herregud va snabbt dagarna går. Ikväll blir det nog filmmys med Simone och Emelie men får se hur det blir, vill ju gärna kunna komma in i porten. HMM!! Usch ser att jag måste plocka upp lite kläder från golvet, haha! JOBBIGT! Funderar på om man kanske ska sätta på lite smink i fejjan och ta på sig promenadskorna.

PussPuss

/Fiia


Outfiten igår




Fick tillbaka mina koppar igår :) WIIH! Dom har legat hemma hos matilda


Just nu


Juste satte upp gardinerna jag fick av mammi här om dagen :) FINT!

Kommentarer
Postat av: Albin

Fin man kan vara då (:

2010-08-21 @ 15:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0