Underbar kväll!

Hejsan!

Igår kom mamma och nisse hit och åt middag hos mig. Blev lite stressigt där men det gick. Och jag gav mig fan på att jag skulle fixa 3-rätters tills dom kom. Det va verkligen jättemysigt att dom kom, satt och pratade och åt hela kvällen. Till förrätt hade jag vitlöksbröds skivor med guacamole, räkor och bacon på. Blev jättegott! Sen bjöd jag på lax och potatismos med romsås, MUMS! Och till efterrätt bjöd jag på chokladmousse. Visst det va jättegott alltihoppa men det bästa av allt va att mamma och nisse kom <3
Fick fotmassage av mammi. Fick även en kopp som det stod Sofia på och vad namnet betydde, HAHA en mcdonaldsleksak (hulken), jättefina gardiner till köket, ett litet fat där man lägger tepåsen på, en gästhanduk, en disktrasa och massa gott från gränna och en jättegod gucka som mamma vet att jag älskar ;) Tror det va allt.

Gick upp för en stund sen. Har pratat lite med pappa om att jag kanske kommer över sen, saknar systrarna så mycket. Saknar givetvis pappa också. Har nyss ätit frukost, macka med gucka på. MUMS!!! Tror jag ska ta en till. Har en del disk jag måste fixa och plus att jag vill ner på stan och kolla efter nåt kul.

PussPuss

/Fiia


Aww kolla vilken liiiiten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0