Vilken dag!

Hejsan!

Åhh vilken dag jag haft. Började med att jobba, gick snabbt så det va lugnt. Efter det så åkte jag hem och duschade och fixa, sen kom mamma och challe hem till mig, MYS! Sen när jag fixat mig klart så gick vi ner på stan lite, jag hittade en jättefin jacka :) LOVE IT! Barnavdelningen på lindex, haha. 99 kr bara. I <3 REA! Sen åt vi, MUMS! Hade inte ätit sen frukost och mamma hade inte heller ätit så vi va vrålhungriga! Sen åkte vi upp till Ö&B och Willys och handlade lite. Skönt att fylla på kylskåpet lite. Och nu sitter jag här, mätt och tjock. HAHA! Får skylla mig själv.

Imorgon är det sista dagen på jobbet, både skönt och konstigt. Sen på kvällen är det FEST!!!! Åhh ska bli så kuuuuul :)

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0