Vingåker en sväng

Hejsan!

Gick en sväng på stan förut och hittade en klänning och ett par byxor. Lite kul att hitta nåt och byxorna kostade bara 74 spänn ;) KANON! Klänningen kostade 199 så det va också bra. När jag kom hem blev det soffan igen, fyfaan jag kommer ha slitit ut denna soffa snart, finns ju inget att göra. Men men drog till vingåker en sväng. Mysigt! Och när jag kom hem till pappi så va mammi där också :)

Och nu kom jag nyss hem. Skulle ta med kamerasladden som är hemma hos mamma men glömde den nu, annars hade jag lagt ut bilder på mina nya kläder :) USCH hörs att det är onsdag idag, jäkla skrikaopr utanför!


PussPuss

/Fiia



Kommentarer
Postat av: Danne

Hämta sladden då ;)

2010-08-05 @ 08:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0