Vingåker idag!

Hejsan!

Vaknade till av att det lät som nån låste upp min dörr och höll på med mitt lås, blev helt stel. USCH! Se lät det som han klampade in i min lägenhet. Men aah vet inte, kanske drömde. Men men nu har jag i alla fall ötit frukost och kollar på tv. Har sovit sååå bra inatt, vaknade bara av att jag hade glömt stänga av datorn så den spelade musik. Kollade nyss hur vädret ska va i Ystad när jag är där, ser skapligt ut hoppas bara dom håller det dom lovar. Ska bli sååå kul!! Hoppas bara Johanna blir frisk till helgen.

Neeh senare idag så ska jag åka till Vingåker och låna mammas tvättmaskin, va upptaget nere hos mig och jag vill gärna ha med mig lite rena kläder till Ystad. Mamma och jag kanske skulle ta en fika.

Neh nu ska jag in i duschen och fixa mig, ska nog kanske ner på stan en sväng i regnet och kolla om det finns några snygga leggins på stan, mina är typ helt trasiga. Hittade ett par snygga på H&M här om dagen sen när jag tänkte köpa dom så va typ alla slut.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0