Wihuu gamla msn <3

Hej!

Jobbade ju idag och det gick kanon, tyvärr sov jag inte så bra. HMM! Kändes som jag bara sov 2 timmar eller nåt. Mötte Emelie vid stationen för att följa med henne till statoil och hämta ett paket. Blev en liten promenad faktiskt. SKÖNT! Sen när vi skulle hem så köpte Emelie en kycklingtallrik på vägen hem. Snacka om frestande men nepp jag ska inte äta sånt. Så när vi kom hem till mig öppnade hon den där kartongen och det doftar MUMS. Men jag tog upp falukorv och fixa iordning korvstroganoff, GOTT! Hungrig som tusan. Och nu sitter Jag, Emelie och Fia här och kollar på fångarna på fortet.

Imorgon blir det nog Vingåker ;) Ska låna mammas tvättmaskin så jag får lite ren tvätt med mig till Ystad. Ska se om mamma är hemma också så vi kan ta en fika. Guud är så sjukt taggad inför Fredag! Kom på att jag saknar min syster väldigt mycket. Skulle vilja träffas mer än vad vi gör. Knappt en gång om året. Ska nog försöka ta mig till Kalmar nån gång och se hur hon har det.

PussPuss

/Fiia


Maria Nyberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0