KLAPPAT OCH KLART!!

Hejsan!

Nu är jag hemma efter en dag med Emelie på marieberg, guuud va folk! Man känner ju av att man gått mycket och ätit för lite, aj mitt huvud :( Men nu är alla klappar köpta och inslagna som tur är. Jobbar hela dagen imorgon så skulle aldrig ha hunnit med det imorgon. Nu ska jag ta och fixa matlåda och se blir det faktiskt till att sova. Lång dag imorgon, först jobba 7-16 sen åka till mamma och äta lite julgott och byta julklappar.

Tänk att det är julafton om 2 dagar, fasiken va fort tiden gått. Tror aldrig jag varit med om att dagarna sprungit iväg så här snabbt! Ska bli mysigt med julafton även fast jag inte haft några julkänslor. Nej nu ska jag fixa mat och sakna Erik ;)

PussPuss

/Fiia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0