Längesen!

Heej!

Jaaah det har väl hänt en hel del sen jag skrev. Julafton va jätte trevlig, alla ungar va hemma och stämningen va mysig! Firade även jul med Erik senare på kvällen. Det tråkiga med julen är att den där riktoga julkänslan är borta, men den kommer väl igen när man själv skaffar barn. Firade lite jul med mamma den 23:e detta år, dom skulle egentligen åkt iväg men blev sjuka och stannade hemma.

Jag fick i alla fall:

En matberedare
strykjärn
presentkort
pengar
kastrull
örngott
massageolja/tvål/skrubbgrej
stekpanna
klocka
matkuponger

Fett bra saker, är jättenöjd!

Annars har jag tagit det rätt lugnt nu efter jul. Jobbat lite. Igår va jag, Erik, hans bror och syster hemma hos deras mormor och åt och sällskapade lite. Fett långt att köra! Bara jag som hade körkort också ^^ Men det va mysigt! Somnade på direkten när jag la mig i soffan. Och medan jag sov så städade Erik här hemma <3 Sen somnade jag på direkten när vi gick och la oss.

Nu är han iväg och hjälper till på gymmet och jag ska strax ner på stan med Simone sen ska jag jobba 13-16, skönt pass! Känner mig halv pigg idag faktiskt! Nej nu ska jag fixa mig här.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0