Pigg och vaken, eller?

Hejsan!

Sådär då är man uppe, sitter med en filt runt mig i soffan med datorn i knät. Men aah pigg vet jag inte om jag är, men måste städa så får bli pigg snart! Sitter och lyssnar på lite kärleksmusik, eller som jag kallar det "deppmusik". Förut har dom här fina låtarna som "i will always love you" och "en del av mitt hjärta" det va såna låtar jag blev deppig av och ville bara gråta. Men nu blir jag bara glad av att lyssna på dom. :)

Nej nu börjar det bli riktigt kallt här, måste nog dra på mig lite mer kläder och dra fram dammsugaren, diska, skura, torka av, plocka undan och lägga in ren tvätt. Kommer va helt svettig efter det!

PussPuss

/Fiia


LOVE! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0