Sovit som en prinsessa!

Hejsan!

Somnade nästan på direkten när jag la mig igår. Har sovit som en stock! Vaknade av mitt alarm som jag glömt stänga av men jag somnade om igen, hörde inte ens att det hade ringt eller att jag fått sms. Tror jag sover så bra för att jag mår mycket bättre nu. Har alltid haft svårt att sova men dom senaste dagarna har jag somnat på direkten. Så skönt för jag är utvilad när jag vaknar :D

Idag måste jag städa och gå ner på stan för det finns lite grejer jag måste göra. Hade gärna fått sällskap på stan men vet ingen som är ledig idag :/ Men nu ska jag strax in i duschen och sedan fixa i ordning mig.

Guud vad jag längtar till helgen. Dagen på fredag så ska jag och Simone träffas, sedan kommer HAN ;) Ska bli såå mysigt. På lördag är jag och han bjudna på glöggkväll hos mamma. Hahah det kan bli hur som helst, ska varna honom lite för att min familj är lite galen ^^ Kan ju bli en chock om man inte vet hur dom är ^^

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0