Stress, lunch och städ!

Hejsan!

Härligt att klockan ringer 09.30, skulle upp då egentligen men låg kvar en halvtimma. Sen ringde min mobil och det va mammi som ringde, hon skulle med oss till Vingåker. Så när vi kom till Vingåker bjöd hon mig och Erik på lunch :) Tack mammi <3 Sen åkte Erik och jag till pappa och hämta nyckeln till min gudfar, skulle städa hos honom. Har lovat att städa lite hon honom då och då, och nu är det ju jul :) Efter 2 timmars städ så åkte vi och lämna nyckeln hos pappa sen åkte vi hemåt. Släppte av Erik på friskhuset och jag åkte hemåt, tusan va skönt det har varit att bara legat i soffan! Har inte mått så bra sista tiden, mår illa nästan hela tiden :/ Vet inte vad det är.

Snart är det i alla fall jul. Hmm har inte en enda liten julkänsla, men tusan va snabbt det gått! När man va liten så gick det ju såååå långsamt. Men nästa år ska jag köpa en grön julgran, dumma rosa gran! Den ger mig ingen julstämning alls!!! Nej nu ska jag möta Erik.

PussPuss

/Fiia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0