Underbart!

Hejsan!

Har haft en kanonbra helg! I Fredags kom finaste hem till mig, han sa att tågen va försenade och att han skulle bli sen typ. När jag skickat iväg mitt sms och sedan kollat på tv en stund så plingar det på dörren, Skojar inte att jag blev fett rädd! Vem va det liksom? Så jag öppnar dörren och där står han, med en ros i handen. ÅHHH jag höll på att svimma så fin han va när han stod där och va så söt ;) Hade saknat honom sååå mycket!

I Lördags så fick stackarn följa med mig på stan och köpa en klänning och leta bh:ar ^^ Hittade inte den jag ville ha så ska ner och se om den finns i min storlek nu i veckan. På kvällen åkte vi hem till mamma där va även min moster, kusin, morbror, bror och mammas man :) Det va en trevlig kväll med mat och skratt, även armbrytning och jag ljuger om jag säger att jag inte har träningsvärk i högerarmen efter lördagens vinster ;) MOHAHA!

Söndag va en fett lugn dag. Han åkte och fira sin syster och tränade så han kom inte hem förns typ 19 kanske. Sen hände det väl inte så mycket, vi segade mest.

Och idag är det måndag och det är den dagen vi måste skiljas :( Han åker hem till sig och jag åker till jobbet. Buhuu! Hatar att stänga min dörr och veta att han är där inne och snart ska gå till tåget. Saknar honom hela tiden! Saknar även mina vänner jag inte träffat på så länge. Men på Onsdag ska jag träffa Fia i alla fall :D Det känns fett bra! Neeh har väl inget mer att säga.

PussPuss

/Fiia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0