Usch och fy!

Hejsan!

Shiit vilken hemsk natt! Har inte sovit bra alls, har mått illa hela natten och inte kunnat slappna av. Sen vaknade jag imorse av mobilen. Sen somnade jag bara om, gick upp vid 12 någon gång. Fyfasiken säger jag bara! Sen har jag fått mer jobb så imorgon kommer jag jobba 10 timmar sammanlagt, gäller att äta ordentligt imorgon! Pengar PENGAR PEEEEEENGAR!

Nu sitter jag i alla fall och inväntar emelie som jag inte har någon aning om när hon kommer, men aah måste ner på stan så kommer hon inte så drar jag ner själver ;) Saknar henne! HAr inte trägffat henne på typ 2 veckor eller nåt. Har inte träffat någon av mina vänner på länge! SAKNAR ER!!!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0