Väntar ivrigt!

Hejsan!

Åhhh va jag har haft en bra vecka! åkte pulka bakom Emelies bil i Måndags med brudana, SHIIIT asså!! Lätt värt blåmärken på knäna! Måste fasiken göras om. Sen har Emelie sovit hos mig här och det har varit fett mysigt, skönt att någon lagar mat åt mig också ;) Fett snällt av henne, TACK! <3

Om nån timma så kommer <3 hit :) Längtaaar så mycket!! Synd bara att jag måste sova tidigt, jobb imorgon 7-16. Men det är ju bra med pengar! Den 22:a ska jag och Emelie åka till Örebro och köpa klappar. Sista minuten för mig som vanligt, men men vad gör man när man är fett fattig?

Har i alla fall gjort fint i lägenheten idag. Diskat, torkat av, dammsugit, bytt lakan och hmm plockat undan lite. Justee, färgade håret här om dagen, sköönt! Ingen dum utväxt längre. Då slipper man stressa innan nyår med hårfärg och sånt jobbigt. Skönast är nog att klänning till jul och nyår är klart! :D

PussPuss

/Fiia


Blondiiiie! <3


(från Simones blogg)


(från Simones blogg)


Dålig bild på min fina julgran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0