1 timma och 20 min

Hejsan!

Kom hem från promenaden med Johanna för en stund sen :D Skullle ju ut och gå med Amanda också men blev inte så, hon hade massa plugg så vi skulle ta det imorgon istället. :D men det blev en riktig långpromenad för mig och Johanna, eller en rätt lång i alla fall. Kul att prata med henne i alla fall.

Funderar starkt på att gå och ligga mig snart, va helt slut idag på praktiken och imorgon ska jag ha körlektion också ^^ Frågade om jag kunde få sluta vid 2 så jag hann med bussen och det va helt okej :D Snällt av dom.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer
Postat av: Johanna

det var jättemysigt! :)

2010-02-03 @ 14:41:55
URL: http://johannahjartberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0