Alla hjärtans dag? Har inte märkt någon skillnad!

Hejsan!

Jag blev så avundsjuk på min lillasyster Johanna förut, hennes pojkvän bjöd henne på bio :) Sååå mysigt ju. DOm är supersöta tillsammans och han verkar vara en toppen kille. Jag och fia kollade ut ur fönstret när Johanna sprang ut till en bil som stod och väntade :) Det va inte hennes kille som körde men aah han satt i bilen ^^ Jag skulle faktiskt också velat att min pojkvän gjort nåt sånt. Men men han ska ju tillbaka till lumpen idag så jag får väl förstå honom :/ Men man kunde ju i alla fall ha mötts i stan och tagit en fika?

Men men har ni haft en bra dag? Har nån gjort nåt mysigt för er? :D

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0