Bra dag :)

Hejsan!

Skulle ha skrivit lite imorse men internet var avstängt så blidde inte så. Mitt alarm ringde en kvart tidigare för att jag glöme ställa om alarmet xD skönt att få sova en kvart till. Dagen började bra :) Jag gick upp på vågen och såg att det stod 52.7 :D WIIH, det går åt rätt håll. Trampade iväg till praktiken och idag har jag faktiskt varit med på en operation, kanske inte så stor sådan men i alla fall :D Va med och assisterade doktorn. Har tagit några stick i fingret också, inte illa för att vara lite blodrädd ^^

Slutade kl 4 och skulle gå hem, men pappa ringde och sa att han skulle hämta mig för han ville att familjen skulle äta ihop :) AS GOD MAT! Nån broccoli, morot och potatissoppa, bra gjort Fia :D Nu vet jag inte vad som händer, ska ju ut och gå med Amanda vid 6.

PussPuss

/Fiia




Jag och Amanda för ca 1 årsen :D

Kommentarer
Postat av: Mamman

Vad duktig du är, jag klarar inte ens av att titta när de tar stick i fingret på mig själv! Love u...

2010-02-02 @ 17:10:07
Postat av: Dotter

haha jag tycker också det är lite läskigt ^^

2010-02-02 @ 17:49:44
URL: http://Nybergsofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0