En låång dag!

Hejsan!

Idag va det praktik igen. Har snorat och snytigt mig typ hela dagen, lite jobbigt när man ska ta stick i fingret och råkar snora ner handen på patienten xD Nej det har jag inte gjort men det har varit nära ^^ Har i alla fall varit med distriktssköterskorna idag :) kul att se vad dom gör. Fast har typ haft ont i huvudet och i bihålorna hela dagen :( Slutade vid halv 5 idag. Får se om jag kanske stannar hemma imorgon, det är ju liksom inte bra att va på en vårdcentral och gå runt och nysa och snora.

Juste jag fick en ny parfym av mamma idag :D Den luktar jätttttte gott! Och ni har väl inte glömt vilken dag det är idag? ;) semeldagen! Har varit lite barnvakt år Linnea här, AWWW hon är så söt :)

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0