Haha som vanligt :/

Hejsan!

Har knappt bloggat nåt eftersom jag inte haft något att skriva om, men nu ni!

Igår efter praktiken åkte jag in till stan och umgicks med Simone :) MYSIGT! Vi gick typ runt på stan och tookletade kavajer, vi hittade en på på H&M men jag kände mig osäker på om jag ville ha den för det va puffärmar på den och det är nåt att det värsta jag vet xD Men simone skulle ha den :) och asså den satt jättebra och så men aah. Så jag och Simone hängde undan kavajerna och gick på kavajjakt i hela stan typ xD Jag hittade en på alexlssons för lika mycket men den satt inte lika bra :/ Men tillslut så köpte både jag och Simone kavajerna :D

Efter det drog vi hem till simone och började fixa oss lite, sedan drog vi hem till emelie i bagge och förfestade lite :D KUL! Nej men det va faktiskt kul. Hmm vid 8 kanske så drig vi till Hannas fest i bagge :) Träffade massa kul folk. Tack Hanna <3 Senare så åkte vi in till stan och gick på krogen, tyvärr va inte jag helt 100 asså. Hahah asså jag blir så irriterad på mig själv som alltid blir snäppet för full :/ Måste börja dricka långsammare xD Jag dricker för snabbt sen så slår det till på en gång. Aja träffade massa roligt folk och hade jättekul :) Tack alla för en superkul fredag :D Älskar er mina vänner <3

Idag ska jag va med Kjell i alla fall :D Får se vad vi hittar på, men han vill väl inte göra nåt :/ TRÅK! ^^ Nej men asså man vill ju hitta på något på helgerna eller hur? Nej ni nu ska jag föna håret och fixa mig. Något som är bra är att jag aldrig blir bakis ;) YES!

PussPuss

/Fiia


Min kavaj ;D


Förfest


Förfest


Förfest


förfest


Förfest


Förfest ^^


Förfest


Stinas dröm, AWW :)


Fest


Fest


Haha jag bjuder på den xD


Haha


Sötnos :)




Festbrudarna :D


Kommentarer
Postat av: emelie d

älskar dig min lilla fylltratt! <3

2010-02-06 @ 14:58:33
Postat av: Sofia

Haha, Emelie, kan du utveckla det där med fylltratt? fniss är det därför hon har en bunke framför sig på fjärde bilden nerifrån? asg

2010-02-07 @ 15:07:55
Postat av: emelie d

hahahah, heelt rätt.

2010-02-08 @ 14:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0