Hell och Tiian :)

Goddagens!

Igår kom Kjell vid tjugo i 8 :) Vi satte oss med la familja och kollade melodifestivalen som ingen av oss ville se på egentligen :) Men men vi ville ju va lite trevliga. Sen gick vi upp på mitt rum och kollade på family guy, fast både Kjell och jag va sjukt trötta så vi kunde knappt hålla ögonen öppna ^^ Men jag satte i alla fall på en film som jag fick låna av Jenny, kollade bara på halva sen somnade jag typ.

Vid 10 ringde alarmet och jag flög typ upp ur sängen ^^ Men fick faktiskt upp kjell vid tio över tio :O Haha tror det är första ggn jag fått upp kjell när jag sagt till honom :D Sedan va det bara ner och äta frukost. Sen har vi typ kollat på tv där nere och nu är vi på mitt rum, Jag ska söka jobb och Kjell kollar på amerikansk fotboll, KUL! NOT!!!

Hoppas ni har det bra :)

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0