Helt slutkörd!

Hejsan!

Nu är jag äntligen hemma, har hunnit äta också. :) Blev väldigt stressad iväg till praktiken imorse så självklart halkar jag omkull mitt på trottoaren på storgatan utanför badhuset. TYPISKT! Men denna dag blev lååååång. Va först med en sjuksköterska och kolla på vad hon jobbade med, sen va jag på LAB igen :) Stannade även kvar med Sandra (personal) för att hon skulle va ensam annars. Va hemma halv 6, men det är liksom ingen fara, har ju inget liv ändå ;) SKOJA!

Imorgon kommer jag få gå vid lunch för dom ska ha personalmöte. Ska hem, äta, åka till stan och plugga teori sen får vi se vad som händer. :) Ska se om min lillasyster har tid att umgås någon kväll och glo på tv eller nåt :) Ska se när jag åkar gå till hennes rum och fråga, HAHA!

Jag mååååste färga håret känner jag! Ska nog köpa färg i stan imorgon :) Ska bara försöka hitta nån som kan färga utväxten på mig också. Känns som halva håret är råttfärgat och halva snyggt, MOAHAH!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0