Hemma idag :/

Hejsan!

Usch jag är hemma från praktiken idag, kände mig inte alls bra igår och inatt har jag vaknat flera ggr av att jag har haft svårt att andas och haft jätte ont i huvet :/ Känner mig helt skakig av all medicin. Och det känns som jag har en kniv i halsen :( Och snorar som tusan!! Dummma jag vill inte. Hatar att va borta från praktiken, det är inte bra! Men känner att jag kan ju inte vara där och smitta dom andra. Det mesta jag har varit borta från en praktik är 4 ggr sammanlagt och då har jag haft 5 praktik perioder, det är duktigt :D

Gick upp kl typ tjugo över 11, jag brukar aldrig sova sååå länge men det va skönt att få sova ut faktiskt. Men nu är jag sjukt hungrig, har ju liksom inte ätit nåt än. Måste vänta på maten antar jag. Men ska faktiskt sätta mig och plugga lite snart (när huvudvärken släppt).

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0