Hmm dumma storlek!

Heejsan!"

Jag va ju i stan iadg och plugga teori och kolla kläder :) hittade faktiskt ett par byxor jag gillade men tog fel storlek, eller tog den stl som jag brukar ha men byxorka åkte liksom ner i knäväcken ^^ Sen hann jag inte hämta en mindre storlek för jag va tvungen att gå :( Ångrar mig såå mycket! Och jag kommer liksom aldrig in till stan. Eller jag ska ju till stan på fredag eftersom jag tror att jag ska till Kjell, men vi får se om jag hinner, HOPPAS! Skulle va bra om Kjell va med då och kunde va lite smakråd :D

Tog en långpromenad förut, sjukt skönt! Men nu är jag hemma igen och har bäddat ner mig i sängen :) Snart sovdags.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hoppas byxorna finns kvar då!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en härlig kväll!

2010-02-11 @ 21:07:46
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0