Huvudvärk och ont i magen :/

Heejsan!

Tänkte klaga lite nu, Jag har ont i huvet och i magen :'( Buhuuu! Har säkert ätit och druckit för dåligt idag. Idag jag slutade praktien kl kvart i 4 :P Har varit mit träningscoatchen och med arbetsterapeuten (stavning) och sen lite med dom på lab :D Har varit en helt okej dag förutom att jag inte mått så bra.

Hittade ju en bh igår på Lindex som jag ville ha och bad Fia att kolla om den fanns kvar idag. När jag kom hem så kom hon med en bh i handen och frågade om det var den jag menade, men det va det inte :( Buhuu, skulle ha köpt den på en gång! Denna bh va knallrosa och va för liten, men hon skulle lämna tillbaka den. Juste någon som vet om dom här bh:arna som man typ klistrar dit funkar? asså dom utan band och grejer.

Hmm nu har jag i alla fall ätit, får se om jag blir bättre snart. Juste imorgon ska vi på vårdcentralen beställa mat från Joan's eller vad det heter :D MUMS!

PussPuss

/Fiia


Sminkings sugen som in i norden xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0