Inne på 3:e veckan ;)

Hejsan!

Jaah nu har jag varit hemma ett tag, SKÖNT! Har verkligen varit trött typ hela dagen. Juste jag hade 2 missade samtal på min mobil på luncen så jag ringde pappa och frågade om han kunde kolla vad det va för nummer, Och det va tydligen S-E trafikskola som hade ringt :O Haha blev faktiskt lite nervös. Men det va det att dom hade dubbelbokat rondellkörningen så jag ska köra rondellkörningen den 4 mars istället, Jobbigt för den 5 har jag halkan också :/ Måste liksom ta ledigt från skolan 2 dagar i rad då.

Nej ni nu ska jag se om det finns nån mat, tog inte med nån lunch till praktiken :/ Så jag köpte en sån där liten ost och skinkmacka på ICA.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0