Kallt och förbannat TRÅKIGT!

Hejsan!

Asså ligger här under en filt i sängen för att jag fryser så mycket. Har JÄTTE tråkigt verkligen! Det känns nästan som jag ska börja gråta när som helst. Det blir liksom lite svårt också att hitta på något med nån för att vädret är helt sjukt i huvet! Liksom när man kollar ut ser man bara VITT! Överallt. BUHUU jag liter av tråkhet! Jag som ville ut och ha kul :( Eller i alla fall va med någon men det är ju ingen bra dag för det. RÄDDA MIG NÅGON!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer
Postat av: Emma Nygren

Vilken tur att du fick ett G iallafall en jag lär ju inte få ett G på A kursen tanke på vilken lärare jag har.. :/

2010-02-20 @ 22:19:00
URL: http://ewwanygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0