Känns sååå bra ;)

Hejsan!

Igår hade jag, Emelie och Simone myskväll hemma hos Simone :) Va skönt att få träffa änglarna, känns liksom som man tappar kontakten lite när man har praktik och speciellt när man är i en annan stad än dom andra. Vi tog i alla fall 18.15 bussen in till stan och sen så gick Emelie och jag till Maistro och jag köpte med mig en kebab med bröd :) Behövde äta kände jag. Sen gick vi till Simone och mös :D

Vi färgade även mitt hår så nu har jag ingen ful utväxt längre :D Tack mästerfärgarn Emelie! Men vid halv ett så drog Emelie och jag ner på stan och skulle se om vi hittade något roligt folk, men ICKE. Men Stina ringde och sa att hon skulle hämta folk i Baggetorp så jag och Emelie följde med. Och i Bagge så träffade vi två fullehönor, Hanna och Sandra hette dom ;) Mohaha guud jag garva nästan ihjäl mig när Sandra vinglade runt ^^

När vi kommer ut mot vägen så kom nattbussen från vingåker och den ska liksom åka till stan och sen vända och åka mot vingåker, och den skulle säkert bli 30 minuter försenad. Men Emelie ringde Simone och frågade om Jag, Sandra och Hanna fick följa med henne till Vingåker och det fick vi :D Simone skulle alltså åt det hållet :D Så Simone kom och hämtade 3 frusna flickor i Baggefjöl :)

Kan ju säga att det kändes väldigt skönt att vara spiknykter och se andra fyllisar vingla omkring ^^ Hahha! Men när jag och Emelie va på krogen och kollade läget så kändes det nästan lite pinsamt :) Liksom när man ser andra människor hoppa omkring och vara fulla tycker man dom är nästan lite pinsamma, men när man själv står där och hoppar så tänker man inte så :P

Va i alla fall hemma kl 2. Sen va det bara att ta bort sminket och krypa ner i sängen, men det värsta va att jag va att jag frööös nåt så otroligt. Jag kunde liksom inte somna pga det. Jobbigt läge ;)

Nej nuu ska jag göra något annat ;)

PussPuss

/Fiia


<3<3


WOOOW ;)


Fräscht ;)






Hahahahahaha


Stackars sandra ^^ Hanna knuffa henne.


Och sen knuffade hon henne igen ^^ Stackarn.


Haha Emelie och Hanna tyckte jag skulle ta kort på dom när dom
hade tummen upp för att dom lyckades få omkull Sandra ^^


Tyckte det faktiskt va jätte snyggt med en sån där fläta :) Fast den hade
tofsat till sig lite ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0