Kul, JIPPIE!!!!!

Godmorgon!

Kul att man vaknar halv 8 idag :( Har stallt klockan på 9 och det är ändå skapligt tidigt. Fyyyyyy! Har drömt massa knäppa saker, Tex så skulle Lina och jag på fest men vi hamna på hemköp sen kom Hanna Tyllström och hämtade oss och hon hade med sig My Tyllström i bilen ^^ Hahhaa! Hanna hade typ skiiit mycket skräp i bilen men inget fick kastas det va hon väldigt tydlig med! Sen helt plötsligt satt Lina och jag i en buss där vi träffade Johanna Eklöf (klasskompis) Hon hade varit på den där festen jag och Lina aldrig kom till ^^ Det hade varit rörigt där så det va inget att ha. Hmm aah det va lite av min dröm, helt sjukt!!

Jaah men nu ligger jag här i min säng och kollar på vakna med the voice. Ska gå upp när jag känner att orken kommer ;) Och då ska jag nog försöka ta en promenad faktiskt.

PussPuss

/Fiia


Hahha jag 2004 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0