Ledsamt :/

Hejsan!

Jäg känner mig nästan lite ledsen över att jag inte visste vad jag egentligen ville bli när jag va 15 år :/ Då hade inte jag mitt sminkintresse eller mina drömmar om att bli make-up artist. Önskar jag kom på det tidigare. Men ska jag vara ärlig så visste jag inte att såna linjer fanns, att man kunde gå en linje som man kunde hålla på men smink och naglar och sånt. Att gå ut gymnasiet och vara utbildad undersköterska är ju jättebra, men det är ju inget jag egentligen vill om jag ska vara helt ärlig, men det är ju bättre att gå omvårdnad än tex estet.

Men men vi får se hur dte går med mina drömmar ^^ Får se om jag lägger ner 40 000 kr på att gå en sminkkurs. Men nu ska jag i alla fall sova. Praktik imorgon.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0