Löshåret har kommit :)

Hejsan!

Dagen av bra idag på praktiken :) Känner mig fortfarande sjukt förvirrad, men men inget ovanligt ;) Vid 2 gick jag hem från praktiken för 15.40 skulle jag ha körlektion och jag skulle hinna med bussen som gick 14.40 xD Blev så stressad så pappa fick köra mig till busshållsplatsen vid slottet. Stod där och väntate 20 minuter men ingen buss kom. Så jag gick till station och tänkte ta 15.10 bussen, men 15.05 kommer den där bussen som jag skulle med först xD Jaah ni hör vilket trassel.

Men vid halv tre så va jag inne och då gick jag raka vägen till körskolan :) Kan ju säga att det va verkligen inte lättaste väglaget att övningsköra i, HAHA! Men jag tog mig igenom snö och drivor. Efter det tog jag en runda på stan och hittade som vanligt för mycket, men köpte inget ;) Fast hittade en bh på lindex jag verkligen ville ha men fia ringde precis när jag hittade den o sa att hon va vid parkeringen så jag sket i det :( BUHUU ÅNGRAR MIG!

När jag kom hem visste jag vad som väntade i trappan ;) Mitt nya löshår. Jag kikade lite på det innan jag åkte till bussen men nu har jag packat upp det :) Ser ut att vara väldigt lite hår men det är liksom 9 delar :/ Men man känner ju också att det är en riiiktig skillnad emot äkta hår :) Tycker det ser lite gulaktigt ut men det kanske går att få bort med silvershampo? Juste haha ångrar lite att jag sålde mitt gamla löshår nu xD Skulle vart bra att ha nu så det skulle se mer äkta ut :/ Men men får ta det gamla gamla löshårt och fylla ut med.

PussPuss

/Fiia


Ihh ;)




Håret som är lite blondare är det gamla gamla håret :P hmm :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0