Love it!

Hejsan!

Sitter här och väntar på att Kjell ska komma hit :) Skönt att vara hemma nån gång och inte alltid åka till Sköldinge, det är jättemysigt att vara där men orkade inte den här ggn xD Men vad ska man hitta på ikväll då? Melodifestivalen börjar ju men jag är inte så väldans förtjust i det och tror inte Kjell heller vill se det så vi får se vad det blir :D

Jag va ju jätteosäker på kavajen och så men nu har jag haft på mig den här hemma och gillar den massa :D Vilken tur att jag köpte den. Hoppas kjell tycker jag är fin i den :D Tänkte fixa en rolig grej men hittar inte saker till att göra den grejen ^^ Får fråga Fia sen när hon kommer hem om hon vet vart det finns.

PussPuss

/Fiia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0