Natten med Emelie ;)

Goddag!

Hahah Emelie och jag somnade vid 12 inatt xD SKÖNT! Hah vi skulle kolla på Kenny STarfighter men den sööööööög! Så hon satte på en annan sugfilm xD Men jag vände på mig och somnade snabbt! Vaknade lite snabbt inatt och då hör jag Emelie säga "Vad säger du människa?! Jahaa jaså!" Hahahahah höll på att garva ihjäl mig ^^ Sen somnade jag om igen men vaknade av att mitt alarm ringde, KLOCKAN 06.00!!!! KUL NOT! Men somnade om igen sen vaknade jag vid kvart i 10. Skulle se om Emelie va vaken eller nåt och då såg jag att när hon sover ser hon sjuuukt arg ut xD Shiiit! Blev nästan lite rädd ^^

Typ vid 10 vaknade Emelie och hon skrek rakt ut " FAAAAAAAAN KALLT DET SKA VA DÅ!!!!!" hahah. Sen gick vi och åt frukost och nu bjöd Emelie mig på sina kladdkakemuffins med choklad på ;) MUMS! Men va lite sött att äta en sån såhär på förmiddagen :) Min mammi ringde mig nyss också, skönt att höra den lilla männsikan <3 Hon och jag ska ta en fika någon dag och snacka skiiit ;) Saknar dig mamma <3

PussPuss

/Fiia


HAHHA. Ystad 2009 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0