Panik!

Hejsan!

Idag kom Lena (min lärare) till min praktik, kändes bra att någon kom men fick typ världens klump i halsen när hon börja fråga om vad jag skulle välja i valbar kurs och sen när hon frågade vad jag ville jobba som sen efter skolan :O Började nästan gråta asså, det är allvar nu! Skolan är snart över och vuxenlivet börjar. Jag berättade att jag egentligen inte ville jobba inom vården, då sa hon att jag ska göra det jag vill göra och söka det JAG vill söka, för det värsta som fanns va att jobba på fel ställe och må dåligt. Gör man något man egentligen inte vill så blir varje dag ett helvete, kommer jag jobba på något ställe där jag absolut inte vill vara så kommer jag bli den där griniga kärringen och det vill inte jag.

Ajaa slut grinat nu! När jag va på väg hem så kom pappa på challes moppe xD jag fick åka hem bak på moppen. Skönt att slippa gå när man har dunkande huvudvärk :) Nu ska jag strax äta och jag kan säga att jag har längtat efter att få äta mat! Ska se om jag kanske tar mig iväg till Scorett sen och inhandlar mig något, skulle ju bara vilja ha lite smakråd men Fia kanske vill hänga på ^^ Vi får se.

Men nu är det mat!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0