Promenad i snön

Hejsan!

Denna dag har min rygg inte alls mått bra :( Det gör verkligen ont nu och det finns inga tider på vårdcentralen förns 18 mars :/ Har bett Kjell massera min rygg typ hela dagen ^^ Och han har varit så snäll och gjort det <3 Vid typ kl 14-15 så började jag med en ansökan om sommarjobb men det bara krånglade hela tiden, och jag visste inte alls vad jag skulle skriva men aah tog en paus när jag följde Kjell till bussen :)

När jag kom hem igen så satte jag igång med den där ansökan och kan säga att allt bara sket sig xD Internet la av två ggr så jag fick göra om allt, sen när jag va klar så gick det inte att skicka iväg ansökan :/ Men men jag bytte data sen funkade det :) Tog ett bra tag innan det blev klart bara.

Vid kvart i 8 så frågade Fia om jag ville med ut och gå :) SJÄLVKLART! Jag tycker om att gå med Fia, det går liksom alltid att prata med henne och man har alltid något att prata om. Sen har hon alltid förslag eller ideer om man behöver hjälp :) Tack Fia!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer
Postat av: Stora Fia

Alltid kul att promenera och prata med dig :=)

2010-02-07 @ 22:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0