SÅLT!

Hejsan!

Slutade halv 4 idag :) Denna dag va faktiskt okej, jag va med distriktssköterskorna på förmiddagen och sen gick jag till lab igen. När jag kom hem så lekte jag lite med systrarna och sen fixade jag maten för lilla pappi har skadat sin lilla fot :/ Men det blev korvstroganoff och ris, MUMS! Pappa har lagt in ett virusprogram på min dator, BEHÖVDES! Hade 105 typ grejer på datorn som behövdes att årtgärdas.

Har köpt nytt löshår på tradera idag :) Äkta remy! ÄNTLIGEN! Och sen har jag sålt mitt gamla, det va inte riktigt min färg så det passade min syster mycket bättre :D Men nu ska jag bara försöka mig på att betala den där auktionen, fattar mig inte riktigt på hur man gör än xD

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0