Seg uppdatering idag :(

Hejsan!

Usch har inte kunnat/hunnit skriva något i bloggen idag. Men började i alla fall med praktik, slutade kl 12 så jag gick hem och åt :) Sen började jag kolla lite jobb. sen vid halv 2 så gick bussen in till stan, gjorde sista provet på disketten idag :) hahah! Hoppas på att få skivan nu så jag kan börja plugga på den. Sen drig jag ut på stan och kolla kläder, hittade en jättesöt tröja på Åhlens :D Sen skulle jag se om kavajen på axelssons fanns kvar men det gjorde den inte :'(, ajaa!

På bussen hem träffade jag Krille och Erika :) Vi snackade körkort och jobb efter studenten ^^ Kul samtalsämne. Men men när jag kom hem så satte jag igång att söka jobb igen :) så nu har jag faktiskt sökt en del, hoppas bara på att någon av mina föräldrar någonsin kommer bli stolt över mig, men tror knappast det :/ Vill ju visa att jag kan! Men när jag försöker så duger det aldrig. Konstigt att man har dåligt självfötroeende hörre ni :/

Nej nu ska jag nog dra på mig mjukisarna och ta en promenad :D Behövligt! har bara gått 8332 steg idag, måste över 10000 ^^

PussPuss

/Fiia


Dålig bild, men söt va? :D

Kommentarer
Postat av: Mamman

En sak vill jag att du ska veta, jag är ALLTID stolt över dig, du måste göra dina egna val i livet och avsett vilka de blir så vet jag att bara du följer ditt hjärta så blir det rätt. Sedan finns det "fartgupp" på vägen, men det har även dina föärldrar haft, jag lovar. Många varma kramar!

2010-02-10 @ 20:34:17
Postat av: emelie d

Din mamma är inte tokig hon! ;)

2010-02-11 @ 00:26:08
Postat av: Mamman

Verkar ha blivit lite "fartgupp" med stavningen också - så blir det när man gör något man inte får, som till exempel äta vid datorn ;-)! Ha en härlig dag "Ettan"!

2010-02-11 @ 07:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0