Snygga!

Hejsan!

Åkte in till stan och skulle möta Fia :) Och då träffade jag Stina och Carro utanför åhléns ;) Trevliiigt! Sen kom Fia :D Vi bubblade lite och hittade väskREAN!!! Hahah! Så vi stod där och rotade och jag hittade faktiskt två väskor jag ville ha! Sen drog fia och jag och kollade i varenda affär som finns i stan typ ;) I alla fall dom som är värda att kolla i. Sen gick vi till sultans och fikade, eller jag köpte inget för jag ville spara pengar ^^ Så vi satt där och pratade och hade allmänt mysigt. Sen skilldes vi åt, hon gick till sin körskola och jag till min. Men när jag kom dit sa dom att det va teorikurs där så jag kunde inte plugga :/ska dit på torsdag istället :D Hon sa i alla fall att jag va klart med disketten så det är dags för skivan nu xD ahhaha kommer lite framåt i alla fall. Va ca 40 minuter kvar tills min buss gick så jag gick runt och kollade i affärer, IGEN! Haha inte kul att kolla själv, men jag hittade en fin bikini, överdelen satt kanon men usch jag hatar mina lår så jag blir aldrig nöjd underdelarna för jag tycker jag är för FET! :( BLÄÄ!

Kom hem för en stund sedan och då tog jag faktiskt en bit kladdkaka xD Haha stört att jag egentligen sitter och beklgar mig över mina lår sen käkar kladdkaka :P Inte så konstigt att men är fet då!

PussPuss

/Fiia


39:- Fia och jag köpte likadana


19:- Jag tyckte den va jättesöt :D Men det tyckte inte stina ^^

Kommentarer
Postat av: moa

du är inte fet :O:O:O:O:O

2010-02-23 @ 23:17:26
URL: http://moajosefina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0