Stan med mammi <3

Hejsan!

Kl 11 åkte jag in till stan och pluggade teori, eller bussen va 25 minuter försenad! Men men började med skivan idag och det va skit svårt, kanske va för jag inte va taggad. Sen så ringde jag mamma för jag visste att hon va i stan, så vi möttes utanför H&M sen gick vi och åt på det nya fiket, MUMS! Sen gick vi runt i affärer. Jag fick en hårspray av mammi <3 Sen åkte vi med 15.15 bussen hem :) Först följde jag med henne till kommunhuset sen så gick vi till scorett :D Testade ett par skor jag testat förut, men idag tänkte jag köpa dom, 300 liksom inte sååå dyrt. Men min älskade mammi betalade dom <3<3 aww snäll hon är! sen följde jag med henne till hotellet för hon skulle fråga nåt, och då så började vi prata med dom som jobbade där för mamma känner dom :) Aww dom är sååå snälla där.

Nu sitter jag här i vardagsrummet för jag hann inte med bussen jag skulle ta :( Får åka med en annan buss som går 20.05. Fest ikväll utan alkohol :D

PussPuss

/Fiia




MUMS!!

Kommentarer
Postat av: James

Så snygg så :D.

2010-02-28 @ 04:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0