Tack Mammi och Nisse <3

Hejsan!

Igår bjöd Mamma och Nisse mig på middag och på stand upen :) Jag beställde marinerade kycklingspett med tzatskiki (stavning) och friterade räfflade potatiskskivor eller nåt sånt ;) AS GOTT! Åt så snabbt så jag orkade inte få i mig allt. Sen gick vi ner och kollade på stand upen :) As bra! Kristoffer Appelquist va ju där + 3 andra super bra ståuppare ;) Jag fattade mest dom där 3 andras skämt, men alla va bra :D

När det va slut så satt jag kvar där med Mamma och Nisse :) Det va rätt många som va kvar där faktiskt men dom flesta va äldre, men jag hade trevligt ändå :) Kom en 30 årig gubbe/kille? Fram och försökte prata med mig men han visste inte vad han skulle prata om för han visste inte hur man pratade med en 18 åring xD HAHAH! När han pratade med mig gav jag bara korta svar för jag ville att han skulle gå ^^ Och det gjorde han till slut. HAhahah! Vid 12 någongång så gick jag hem. Jag va verkligen suupertrött!

När jag kom hem va pappa, Fia och Linnea vakna så jag tog en pannkaka innan jag gick och la mig :D MUMS! Sen satte jag på tv:n lite och somnade typ på dirren. Har drömt mardrömmar typ hela natten, eller neee det va jätte bra dröm hela tiden typ tills slutet. Dumma film som va på innan jag skulle somna det va därför jag drömde mardrömmar jU!! :(

PussPuss

/Fiia


HAHA vet inte vad det är för prick jag har i pannan, är nåt med camen!


Hatar att det inte finns självutlösare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0