Tjejmys <3

Heejsan!

Igår va sista praktikdagen och alla ÄLSKADE min kladdkaka, den blev faktiskt perfekt! Lite tråkiigt att sluta, jag som har trivts så bra. Men ändå skönt att sluta. Tog 16.05 bussen till stan och mötte upp simone, sen gick vi på Åhlens och lite så, sen mötte vi Adam och köpte biljetter.

När jag kom hem så hade jag ett missat samtal från Lina, så jag ringde upp. Hon undra om jag ville komma hem till henne och va med Henne, Fia Ni, Matilda och Emelie :D SJÄLVKLART! Så jag spenderade kvällen hemma hos Lina i hennes nya lägenhet. Vi hade jättemysigt! Men vid halv 9 blev fia och jag hungriga så vi gick till Salambo och köpte sånt där bröd man får till salladen + vitlökssås. Snacka om att han smörade ;) hahaha as gott bröd!! Guuud jag har aldrig ätit så gott bröd där, och vi äter ändå alltid från salambo xD Man kanske ska behöva gå ner och handla mat för att få gott bröd istället för att ringa ;)

Men på vägen hem så kom Fia och jag på massa roliga saker ;) MOAHAH! Men dom är hemliga. När vi kom till Lina igen så kollade vi på nån lääskig film med giftormar xD Fyyy! Vid 12 så skulle matilda åka hem så jag fick åka med henne, skönt att slippa gå i ovädret :D Somnade nästan direkt när jag kom hem.

Vaknade kl 8 och gick upp ca tjugo över. Sen tog fia och jag en promenad i ovädret :D Skönt att gå men inte skönt väder! :( Efter maten ska jag vara barnvakt åt Lovisa och Linnea för pappa och fia ska åka och köpa bil :)
Undra vad som händer ikväll då :( Har inget att göra. BUHUU!

PussPuss

/Fiia


Kommentarer
Postat av: Ni

Ja massa hemliga bra saker kom vi på ;)

2010-02-21 @ 15:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0