Tralallala, HAHAHHA!

Hejsan!

Kom hem för ett tag sen :) Tog en långpromenad! SKÖNT! Fast mindre skönt att mina lår typ är ihjäl frusna :( Men dom blir väl normala snart ^^ Men men, när jag är ute och går så lyssnar jag alltid på musik, inte ovanligt! Och det är inte ovanligt att jag sjunger med eller mimar till låten som spelas, men det jobbiga är när man är så inne i låten att man inte märker att man möter folk xD FYY! Alltid lika pinsamt! Hhahaha men men jag får väl bjuda på det.

Imorgon är det näst sista dagen på praktiken. Gud va snabbt det har gått med 4 veckor. Men ser fram emot en veckas lov ;)

PussPuss

/Fiia


Sommaren 2009! Vill va brun igeeeeen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0