Tröttheten börjar smyga fram!

Hejsan!

Va ju uppe tidigt som sagt, men kan säga att tröttheten börjar kännas av nu xD Fyy mina ögon är jätte sömniga. Men jag har i alla fall fixat mig. Ska ingenstans men hade inget för mig och jag va sugen på att testa en ny sminkning jag hittade på youtube här om dagen :D Skit snyggt faktiskt, fast jag är inte van vid att ha så mörja skuggor. Men jag älskar ju att testa nya sminkningar så jag har haft kul här med mmina små färger :)

Har även haft 2 små systrar springandes i mitt rum och ska prova mitt smink och klaga på att jag har hög musik xD Haha dom är ju knäppa. Men aah, vad tusan ska man göra denna lördag?

PussPuss

/Fiia






Kommentarer
Postat av: Emma

:/ men fick du även IG i slutbetyget?

2010-02-20 @ 15:22:04
URL: http://ewwanygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0