2 Dagar kvar :D

Heeejsan!

Snackade lite med Emelie nyss och vi kom fram till att vi skulle leka imorgonkväll :D Undra vad som hittas på, hon ville ta det lugnt men jag har bara tagit det lugnt hela lovet så känns inte så lockande vill jag lova xD

Men nu är det bara 2 dagar kvar tills jag och Pöti åker till Stockholm :D Ska bli kul att komma här ifrån lite, men man ska ju inte hoppas på att det blir FÖÖR kul för då blir man bara besviken ^^ Men ska ringa o fråga pappi om vi kan övningsköra in till stan på lördag för bussen gick typ så jag va inne vid 10 och tåget går 12.17. Men måste prata med mamma om att sätta in pengar på mitt kort också ;)

Juste Kjell och jag har vart tillsammans 1 år och 5 månader idag :D<3

PussPuss 

/Fiia


Bild från i somras :D

Kommentarer
Postat av: Emma Nygren

Tack Fia, men man kan alltid bli en snällare människa :D btw, grattis till dig och Kjell ^

2010-01-07 @ 20:08:49
URL: http://ewwanygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0