Allt fixat in i sista sekund ^^

Hejsan!

Nu har jag allt fixat, TYP! Har en jätte mysig jacka jag får låna av Fia, temrobrallor som jag får låna av Fia, ett par handskar jag inte vet vems det va, matsäck och pjäxor :)  Det enda som är oklart är om mina pjäxor passar i stinas blades :) men vi får hålla tummarna, annars får jag sitta och kolla på i 6 timmar xD Skulle vilja ha ett par skidglasögon men vi hade inga :( BUHUUU!

Imorgon blir det i alla fall att gå upp kl 04.15 ^^ KUUL! Fast jag måste va konstig för när man ska göra nåt kul så tycker jag om att gå upp tidigt, i alla fall om det är något man ser fram emot :D Men jag är väl knäpp! Men bussen ifrån Vingåker går 05.15 xD och sen går bussen från stan kl 06.00.

PussPuss

/Fiia





Kommentarer
Postat av: Evelinalindh'

Haha, det var gulligt av henne att säga så :)

Men stackarn fick träffa mig när jag satt en hel bilresa och tjatade om att jag trodde jag skulle kräkas för jag är åksjuk ^^

Stackars henne :P



Ja så nu får du visa lilla mamma bilder på lillklutten, finns en hel del under kategorin "bilder".



Min lilla mamma har pratat om dig också,

hon har tjatat om hur fin du är och trevlig och inte har hon haft fel :)

Inte vad jag sett i alla fall :D

2010-01-18 @ 22:22:47
URL: http://evelinalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0