Äntligen hemma! <3

Godkväll!

Asså denna dag har varit skitbra :D Har haft jättekul i Romme, skulle lätt kunna börja åka skidor ^^ Skulle nog min kropp må bra av :D Åkte faktiskt en svart backe en gång, men kände att det räckte med en gång för jag är en aning höjdrädd. Men jaa det va en kanondag!

Bussresan dit och hem va seeg men ändå trevlig :) Shiit asså mina beeen är slut och nu kom jag på att jag måste hämta mina *-****** hos pappa! Kuuuul! NOT!!!!! Åkte till romme från stan vid kl 6 och kom hem typ nyss.

Har inte tagit några bilder men jag tror Simone tog några så kan se om hon kan skicka nån dag så lägger jag in dom här sen :D

PussPuss

/Fiia


Haha gammal bild ^^ Usch saknar min Pöti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0